Sen eftermiddag

  jag är drömt om älvor, som driver omkring i mitt sovrum,
  de lämnar glittrande älvpuder som flaxar ner på mina ögonfransar.
  jag har målat mina naglar med rent glitter, hur magiska de får mig
  att känna när mina fingrar dansar på piano tagenterna.
  jag kommer göra en önskeburk också, jag har massor av önskningar
  och nu kommer åtminstonde älvorna veta vart de ska samla in dem
  och göra dem till verklighet! ♥
 
  jag vet inte exakt hur eller varför,
  men jag har varit i min egen lilla värld på sistånde,
  och jag har kommit att inse, det är det bästa sättet för mig att vara. 
  jag har blivit tillfrågad, ''Lily', var är det för fel på dig på sistonde?''
  sockersöt som alltid, då svarar jag, ''jag är bara lite trött, det är allt''
  Åh vad lite vet de :)

(bild ej min)


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: visst är dom snygga, me love:d

2009-10-14 @ 10:31:13
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SV:* TACK ;D



Förlåt för sent svar, fick din kommentar i början av oktober ^^

2009-10-14 @ 21:16:46
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0